גיבוש זהות וערכי מותג קופירייטינג לסלוגן אפיון כלים שיווקיים כתיבה שיווקית שפה גרפית ליווי קריאייטיב
כשסנסקום פנו אלינו, הם הרגישו שמשהו בכלים השיווקיים שלהם לא עובד. הסלוגן היה כללי מדי ולא שיקף את עמדתה השיווקית העדכנית של החברה. המסרים לא היו חדים מספיק ולא היתה כתיבה אחידה.
האתגר: מיתוג באמצעות תוכן
מהלכי מיתוג באמצעות תוכן מצריכים היכרות עמוקה עם עולמה של החברה: השירותים והמוצרים, פרופיל הקהלים, המתחרים, היתרון היחסי והמסר שיפגוש את הלקוחות הפוטנציאליים במקום רלוונטי. זה מה שעשינו.
על מנת לכתוב את הסלוגן עברנו תהליך אפיון שכלל פגישות עם כל מנהלי החטיבות והמטה, הגדרנו ערכים חדשים לחברה ולזהות אליה נשאף.
על סמך אלה כתבנו סלוגן, ביצענו התאמות גרפיות בלוגו, כתבנו פרופיל חברה המבטא את החזון, הסיפור וההבטחה השיווקיות של החברה ופיתחנו עלונים לכל המחלקות העסקיות של החברה.
המחלקה למיפוי וגיאו-אינפורמציה
קופירייטינג לקטלוג ולאתר
בניית מסרים וקופירייטינג לעלונים