תיאור פרויקט
CAR2GO היא חברה פורצת דרך בתחום התחבורה השיתופית. היא היתה הראשונה להציע את הקונספט "רכב כשצריך" בארץ ולאורך השנים הפכה למותג על בתחום.
CAR2GO פנתה אלינו בנקודה מאוד מעניינת. היא עמדה להשיק מערכת הזמנות חדשה ואתר שיווקי חדש, כשסביבה צומחים שירותי שיתוף נסיעות נוספים.
מיד הרמנו הנדברקס, ולפני שפתחנו מסמך וורד, פתחנו פאוורפוינט שכותרתו "אסטרטגיית מסרים ושפה ל-CAR2GO.ביצענו חשיבה מחדש על סט המסרים של החברה לאור התחרות בתחום, תהליך ההצטרפות המורכב (בכל זאת, אנשים לוקחים אוטו אחד אחרי השני) ואת מגמות הכלכלה השיתופית.
לאחר פיצוח אסטרטגיית מסרים והשפה, התחלנו עם מיקרו-קופי למערכת. המטרה היתה להזרים, להסביר ולהנעים את תהליך ההצטרפות, ניהול החשבון וכל תהליך בחירת, הזמנת והשבת הרכב. מדובר על עשרות הודעות מערכת, מיילים אוטומטיים והנחיות ממשק קטנות וגדולות, בעברית ובאנגלית.
כמו כן, כתבנו את כל הודעות החברה ללקוחותיה - הנעימות, כמו זיכויים, והפחות נעימות, כמו הודעות התרעות והודעות קנס - בשפה דינאמית וחברית שמאפיינת את המותג.
לבסוף, כתבנו את התוכן לאתר, שאת חלקו אתם יכולים לראות פה למעלה.
תודה לחן, קוסמת השיווק של החברה, שהפכה מלקוחה מעולה לחברה מעולה.