השמות והסלוגנים שלנו נובעים מתוך בריף אסטרטגי שיווקי שכולל מסרים ואפיון שפה. המסרים קובעים את ההבטחה של המותג לעולם ואפיון השפה קובע באיזה טון הוא יאמר את זה.
אנחנו מגבשים את ההבנה מה אופי השם - האם הוא אסוציאטיבי או מאוד מפורש ואת מערכת היחסים שלו עם הסלוגן. החלוקה הזאת קשורה הרבה מאוד פעמים במיצוב, בזירה התחרותית וברמת היצירתיות והסקרנות שהמותג צריך לעורר. אנחנו גם עוטפים את התהליך עם סט ערכים ותכונות, כדי שאנשי העיצוב יוכלו להבין במהירות את הגישה ואת האנרגיה סביבו.
השמות והסלוגנים מיועדים לבניית חברות ועסקים, שמות מוצרים ויצירת קטגוריות מוצרים ותתי מוצרים (ארכיטקטורת ניימינג).
בניית מותג, מסרים אסטרטגיים וכתיבה שיווקית
אסטרטגיית מסרים, קופירייטינג ותוכן שיווקי
קופירייטינג לקטלוג ולאתר