תיאור פרויקט
צוות המחלקה למיפוי וגיאו-איפורמציה פנה אלינו לפני כשנה כדי להגדיל את כמות הנרשמים לתואר ראשון. היום, אנחנו יודעים לספר שכמות הנרשמים הוכפלה. ולא, זה לא היה כי המחלקה שווקה ביתר שאת או בתקציבים מוגדלים. הם פשוט עבדו עם המיתוג החדש ועם המסרים שהקננו להם.
הבריף האסטרטגי:
האתגרים שבפניהם ניצב המסלול נגעו בכמה רבדים: מקצוע שאינו מוכר לקהל הרחב, מסלול קריירה מורכב ותחום שאינו זוכה להילה כשאר המקצעות במכון.
האסטרטגיה היתה לחדד את האתגרים ולהפוך אותם לגורמי משיכה עבור קהל מדויק. המפתח היה הגדרת קהל היעד הטבעי של המסלול על פי מונחים אישיותיים. הגדרנו את קהל היעד כחבורת הגאונים שבתיכון השתתפה בחוגי הסיירות. אנשים שאוהבים את השטח, רב-תחומיים באופיים, אוהבים להתעסק במחקרים בעלי השפעה על הסביבה והחברה, שהעולם מסקרן אותם ובעיקר - כאלה שלא מתפשרים על עניין בחיים גם תמורת מסלול קריירה קל ואולי נוצץ יותר.
כאן המקום לציין שבמחלקה לומדים את מקצועות המדידות והקרטוגרפיה (בקיצור, אלה שעומדים בצמתים עם מתקני לייזר על חצובה ואפודים זוהרים) לצד לוויינות, מודלים מתמטיים למדידת שינויים על פני כדור הארץ, תיאור תופעות גאוגרפיות וחברתיות ויישומי חישה ומיפוי שלקוחים מסרטי ריגול.
על סמך פרופיל המועמדים והחומר המעשי יצרנו מותג חדשני, אותנטי, שמעביר את קולאז' התחומים וההזדמנויות לסטודנטים ויוצר קורלצייה בין התופעות הכי מסעירות בעולמנו לבין תחומי הלימוד בחוג.
הפרויקט נעשה בשיתוף: גלית מור - אסטרטגיה; לימור פרץ - עיצוב וקונספט