ייעוץ ואפיון תוכן כתיבה שיווקית קופירייטינג מיקרו-קופי
חשבונית ירוקה היא משב רוח רענן בתחום הפקת החשבוניות והמסמכים העסקיים באינטרנט. מבלי להיות חלוצה או בעלת תקציבי שיווק רבים, אבל עם תשומת לב מופלאה לפרטים, הקשבה לצרכי הלקוחות, מענה לקריאות שירות תוך דקות ופיתוחים טכנולגויים מתמידים, החברה כובשת את לבבות לקוחותיה.
חשבונית ירוקה ביקשה לבסס הרבה יותר מתוכן לאתר או קופירייטינג - היא ביקשה להעביר את התפיסה ואת הרוח שמנשבת במפרשים שלה. מכאן יצאנו לאתר שמבקש להפוך "מערכת" לחוויה פשוטה, זורמת ומועילה.
קבענו שפה אנושית וקורצת וחשוב מכל, העברנו את התועלות בצורה בהירה וממוקדת, בהתאם לקיבולת המידע ולסבלנות שמגלים לקוחות פוטנציאליים.
התוצאות לא איחרו לבוא
אחד האלמנטים החשובים באתר הוא דף ההמרה. זהו דף אליו מגיעים לידים מכל הקמפיינים שמנהלת חשבונית ירוקה. אחוזי ההמרה הראשוניים היו טובים, אבל הקופי החדש ייצר אחוזי המרה גבוהים עוד יותר. יותר מכך, מיקרו-קופי חד ומקורי להודעות המייל של הלקוחות זכה לתהודה חיובית ברשתו החברתיות.
כתיבה שיווקית וקופירייטינג לחברה ולמותגים
אסטרטגיית תוכן, קופירייטינג וקריאייטיב
המחלקה למיפוי וגיאו-אינפורמציה