אפיון Buyer Persona פיתוח מסרים קופירייטינג וכתיבה באנגלית ייעוץ קריאטיבי שוטף
tondo היא אחת החברות המלהיבות בתחום התאורה החכמה. לא מדובר בעוד אפליקצייה לשליטה על עוצמת וצבע התאורה, אלא על מערכת עוצמתית שמספקת קישוריות אלחטית מעולה ותובנות חכמות למנהלי מבנים, יצרני דרייברים וחברות תאורה.
שנת 2018 היא השנה שבה השוק עדיין לומד את יכולות הטכנולוגיה, אבל שנת 2019 צפויה להיות שנת הפריצה.
לכן, נערכנו עם גל ראשון של מסרים שמסבירים את הרעיון המוביל ואת פוטנציאל הפתרון. בשלב השני עברנו לשיחה על החדשנות הטכנולוגית של החברה ועל התועלות שנגזרות ממנה. עיצבנו Buyer persona לכל אחד מקהלי ה-B2B והתאמנו מסרים רלוונטיים לפי נקודת המפגש, שלב ההיכרות וערוצי השיווק. בתחום שמדבר על מסרים מופשטים דוגמת עולם מחובר, בחרנו להבליט את היתרון הטכנולוגי של tondo בשפה מקצועית ומאוד קונקרטית, ובכך לייצר שיחה מהירה ותכלסית עם קהל B2B מאוד מקצועי וטכני בעיקרו.
tondo מצליחה לייצר שיחה טכנולוגית-תועלתית שמעוררת עניין בתערוכות ופותחת לה הרבה מאוד הצעות לשיתופי פעולה והזמנת פיילוטים. אבח זה זה לא רק בגלל קופי טוב או מוצר מעולה, אלא בגלל האנשים המרשימים שהם.
מסרים, סלוגן ותוכן לאתר
המחלקה למיפוי וגיאו-אינפורמציה
קופירייטינג לשמות וסלוגנים