אסטרטגיה תקשורתית אפיון שפה בניית מסרים אפיון תוכן לאתר קופירייטינג באנגלית
fineline היא אחת מחברות הסחר הגדולות ביותר בעולם של מעגלים מודפסים. את תהליך הייצור של מעגל מודפס נחסוך מכם, אבל על תהליך בניית השפה התקשורתית וסט המסרים של החברה דווקא נתעכב.
filneline פועלת בתחום מורכב, רווי התחרות והשחיקה ברווחיות. מצד אחד הוא יכול לכלול מעגל מודפס למטוס או מכונית מרוץ, ומצד שני הוא יכול להיות מעגל מודפס לבובה ששרה יום הולדת שמח.
התהליך כלל ליכוד חזון, מטרות עסקיות ושיווקיות ולמידת התחרות במסמך אסטרטגיה תקשורתית. הוא תיאר איך fineline מתנסחת, מה המסרים שהיא לוקחת עליהם בעלות ואיך משיגים אותם בצורה שמשמרת מובילות אבל מראה גם רעב ותחרותיות.
משם, המשכנו לאפיון תוכן בכל אחד מהדפים ולכתיבה שיווקית ומקצועית של התכנים. וכן, אנחנו יודעים איך מייצרים מעגלים מודפסים, אבל עזבו, זה מסובך.
המחלקה למיפוי וגיאו-אינפורמציה
כתיבה שיווקית וקופירייטינג לחברה ולמותגים
פתרונות תקשורת ארגוניים