אפיון אתר: לקבל הרבה יותר, להוציא הרבה פחות

באתרי אינטרנט מעולים אין מקריות - היעילות השיווקית והערך הגבוה על ההשקעה הם תוצאה ישירה של אפיון אתר יסודי. אפיון אתר שרואה את המטרות השיווקיות שלך, תורם לתדמית וגורם ללקוחות לבצע פעולות.

שירותי אפיון אתר וליווי תוכן ממקסמים את התקציב שלך ויכולים לחסוך לך אלפי שקלים לאורך התהליך. 

אפיון אתר: שלבים ומטרות

אתר אינטרנט הוא קודם כל כלי שמקדם עסקים ומצריך חשיבה שיווקית. את הקשר בין הרצונות השיווקיים והעסקיים שלך, אנחנו ב-filin יודעים לפרוט למונחים אינטרנטיים ולפתרונות אפקטיביים. אנחנו מביאים ניסיון רב בפרויקטי אפיון, שיווק ומיתוג למגזרים השונים ולחברות מכל סדר גודל.

 

אפיון אתר כולל בתוכו הגדרות רבות: מטרות, קהלי יעד, סרגלי ניווט ותפריטים, תכנים שיופיעו בדף הבית, דרכי יישום ויכולות ניהול תוכן. את כל הדרישות אנחנו מנתחים ומרכזים במסמך אפיון אתר - המהווה בסיס אחיד להתייחסות עבור כל הגורמים המעורבים.

תהליך אפיון אתר איתנו כולל ליווי מקצה לקצה ומענה לכל צורך. אנחנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם מעצבים, בוני אתרים וחברות פיתוח צעירות ומוכשרות, על מנת לספק אתר אינטרנט בסטנדרט השיווקי והמקצועי הגבוה ביותר.

אפיון אתר אינטרנט - יתרונות:

הספקים הטובים ביותר: בחירת ספקים על סמך אפיון אתר מאפשרת לבחור מעצבים ומפתחים בהתאמה מלאה לאופי הפרויקט, לתדמית הרצויה ולמורכבות הטכנולוגית.

מחירים משתלמים: כשמדברים על אתר אינטרנט, כל אדם מדמיין תוצאה שונה. חוסר הבהירות מוביל פעמים רבות לפערים משמעותיים בהבנה ובתמחור. מחד, אפיון אתר מסודר מהווה בסיס אחיד להשוואת מחיר. מאידך, כשמעצבים, בוני אתרים או מתכנתים מתמחרים על פי אפיון אתר, הם מתמחרים את השירותים שלהם במדויק: בלי "מרווחי בטחון" ובלי "מרכיב עלויות משתנות".
תוצאות מעולות:
 עם אפיון אתר, תהליך העבודה עולה על פסים ברורים, מנוהלים ומהירים יותר. כל הפינות מכוסות וכל הצוות יודע מה דרוש ממנו כדי להשלים את הפרויקט על הצד הטוב ביותר.

5 טיפים בתהליך אפיון אתר:

  • קביעת צרכים ומטרות: אתר אינטרנט יכול לשמש למגוון רחב של מטרות: תדמית והיכרות ראשונית, מכירת מוצרים, השקת טכנולוגיה חדשנה, שירות לקוחות, או כל שילוב ביניהם.

  • הגדרת קהל היעד: היכרות עם קהלי היעד השונים מבטיחה הצפת תוכן רלוונטי לכל קהל. כך, כל אחד יוכל לקבל את המידע שדרוש לו באופן ממוקד. לא תמיד הקהל שאיתנו החברה עושה עסקים הוא גם הקהל שיבקר באתר. אפיון אתר אשר שם דגש על קהל היעד והצרכים שלו, מבטיח אתר רלוונטי ומעניין.

  • אפיון תוכן: אפיון תוכן לאתר הוא ליבו של אפיון אתר. רשימת התכנים תקבע על פי ההצעה השיווקית של החברה ועל פי אפיון הקהלים. לדוגמה, באתר של חברה שפועלת בתחום האנרגיה הסולארית, יש לחשוב על תכנים הממחישים את החיסכון באנרגיה שמשיגה המערכת, את הפוטנציאל הרווח לרוכש המערכת ואת יכולות האינטגרציה, האמינות והניסיון המוכח של החברה. אפיון תוכן יצירתי, שיווקי ואפקטיבי משחק תפקיד מרכזי בתהליך.

  • אפיון אפליקטיבי: אתר אינטרנט המגיש מידע בצורה מעניינת הוא אתר שאנשים ישהו בו זמן רב יותר, יגבשו דעה חיובית על החברה ויטו ליצור איתה קשר. אפיון אתר אפליקטיבי היא הדרך לגרום לקהל להיות מעורב יותר. שילוב מפות לשימוש חופשי, מחשבוני החזר על השקעה, תיאורי פרויקטים, סרטוני הדגמה הם רק דוגמאות ספורות למרכיבים שיכולים להפוך את האתר שלך לאפקטיבי ויוצא דופן.

  • שיווק ותנועת הגולשים: מנועי חיפוש, באנרים, רשתות חברתיות, שיחות מכירה, פגישות אישיות, הפניות מאינדקסים ועוד, הם דוגמאות למקורות מהם גולשים יכולים להגיע לאתר שלך. אפיון אתר שמתייחס לדרכים שבהם ישוקדם וישווק האתר, יאפשר לך לייצר תכנים מתאימים לכל קהל, ולהמיר ביתר קלות מבקרים ללקוחות.