inspired
הבריף: שיהיה מעניין. התוצאה היא אוסף מחשבות על שפה וקול מותג, אסטרטגיה ושיווק, מיקרו-קופי, סטוריטלינג ולמה אנשים מתנהגים כמו שהם מתנהגים.
-
על תבונה ורגישות: איך אמפתיה משפרת את חווית הלקוח
תקשורת אמפתית מקרבת לבבות ובונה גשרים. נשמע כמו משפט של עוגית מזל? נכון, אבל בתכל'ס, זו גם תובנה מדויקת וסופר רלוונטית למותגים.
-
ראש בראש
למה להשוות? כי ככה אפשר ללמוד. שתי אפליקציות, אותו תחום ואותם פיצ'רים עם שתי שפות שונות. יצאנו לחקור
-
מיקרו-קופי דור אלפא
קול, מוש, ריז או שלאגר - מה עושים כשדור אלפא מגיע לממשק שלכם
-
הומור במיקרו קופי
מה כל כך מצחיק בממשק שלך?
-
סלוגן שיווקי – משפט קצר שאומר הכול
סלוגן הוא תמצית ההבטחה השיווקית שלך. החומר והרוח של המוצר - במשפט אחד.