הרוק סטארז של חשבוניות וניהול העסק
איך לגרום לאנשים לאהוב את כל מה שבירוקרטי ואפור בניהול העסק? זה גם מה שאנחנו שאלנו את עצמנו. לאורך השנים יצרנו את הנרטיב המותגי, עיצבנו את התפקיד של המותג בחיים של הלקוחות ובנינו מותג שמאות אלפי עצמאים אוהבים מבפנים.
שפה שמשתנה לפי המסע
במורנינג, עוד כשהיתה חשבונית ירוקה, הפיצוח הגיע ממקום מיידי - קהל היעד ועולם התוכן שלו. משם נבעה השפה, בחירת המילים, הגישה ומערכת היחסים עם הלקוחות. morning תמיד תוסיף למסע של העצמאים קלילות, אלגנטיות, קריצה ושיק. למה בעצם? כי התובנה היא שהעצמאות מורכבת מספיק, ואם אנחנו ואם אנחנו יכולים לאפשר להם ליהנות מהדרך, זה בדיוק מה שנעשה
מה עצמאים רוצים?
הסיפור של morning אף פעם לא עסק במסמכים, חשבוניות או קבלות. הוא תמיד היה סביב עצמאים והמכנה המשותף הרחב שהם מייצגים. לכן, הסיפור תמיד היה סביב חופש, עוצמה וחשק. morning מאז ומתמיד מגלמת את העצמאות ותופסת את עצמה כשותפה חכמה ואנרגטית לדרך שעצמאים עושים. כשהפוקוס הוא על "מה" ועל "איך" קל יותר ליצור מותג שאנשים מתאגדים סביבו והולכים איתו למקומות חדשים. זה הכוח שיש לשפה, למילים ולכוונות.
חווית מוצר ומותג 360את השיחה של morning עם הלקוחות שלה עיצבנו בסתכלות על כל נקודות מפגש - ממיקרו-קופי למוצר ולאפליקציה, קופי לאוטומציות ולמסעות המכירה, תוכן לניוזלטרים והשיווק ומהלכי מותג.
מיקרו-קופי למערכת ולאפליקציה את אתגר המיקרו-קופי פיצחנו דרך מיפוי של "נקודות שכל" ו"נקודות קסם". נקודות שהיו צריכות להישאר שקופות כדי שהמשתמשים יבצעו את הפעילות בצורה מהירה וחלקה, ונקודות שבהן יכולו להעביר את התחושה שזה כיף.
אסטרטגיית תוכן 360 את אתגר המיקרו-קופי פיצחנו דרך מיפוי של "נקודות שכל" ו"נקודות קסם". נקודות שהיו צריכות להישאר שקופות כדי שהמשתמשים יבצעו את הפעילות בצורה מהירה וחלקה, ונקודות שבהן יכולו להעביר את התחושה שזה כיף.