שיווק באינטרנט שעשוי טוב הוא משהו שאוהבים לדבר עליו. הגרעין שמאחוריו צריך להיות בעל פוטנציאל ויראלי, על מנת שכמה שיותר אנשים יחשפו אליו ויפיצו אותו וכמה שיותר כלי תקשורת יסקרו אותו. מה ידליק את הרשת? מה אנשים יאהבו? קשה מאוד להגיד, אבל הניסיון מלמד שתובנות אנושיות עמוקות, כמו למשל זווית חדשה על הבדלים בין נשים לגברים, או ניסוי משוגע, כמו בעלי חברת הבלנדרים שמנסה לטחון כל מוצר בבלנדרים של החברה הם רעיונות בעלי פוטנציאל ויראלי גובהה.
ישירות למייל