קופירייטינג כתיבה שיווקית מיקרו-קופי
ידעתם שמאסטר בלנדר של מזקקת ג'יימסון עובר ובודק את רמת החריכה של כל חבית וויסקי לפני שממלאים אותה (בחברה שמוכרת 63 מיליני בקבוקים בשנה, כן)? ידעתם שבירת סמואל אדמס התחילה מכך שג'ים קוך, מייסד המבשלה, מצא בעליית הגג של אביו ספר מתכוני בירה מהמאה ה-19? כמו שאפשר להבין, עפנו על התוכן של אתר טמפו. כחובבי שתייה, עובדות איזוטריות (עוזר לנו לנצח בטריוויה) ותוכן מעניין עבדנו על 70 מותגי השתייה של החברה לפי בריף ייעודי.
הרעיון המרכזי היה להתחקות אחר אופי המשקה וההיסטוריה שלו, לקחת כל משקה אל העולם שלו בצורה הכי יצרתית ומעניינת. לזה הוספנו גם כתיבה לסיטואציות שתייה אפשריות. ואחרי כל זה, כתבנו גם על החברה עצמה: אודות, חזון וערכים, היסטוריה, קריירה, רווחה, שותפויות ועוד. שיהיה לרוויה.
אסטרטגיית מסרים, קופירייטינג ותוכן שיווקי
בניית מותג, מסרים אסטרטגיים וכתיבה שיווקית
אסטרטגיה, ניהול קריאייטיב וקופירייטינג