inspired
הבריף: שיהיה מעניין. התוצאה היא אוסף מחשבות על שפה וקול מותג, אסטרטגיה ושיווק, מיקרו-קופי, סטוריטלינג ולמה אנשים מתנהגים כמו שהם מתנהגים.
-
בניית מותג עם שפם קטן ומקל הליכה
בואו נדבר על המותג צ'ארלי צ'אפלין. יחפן חסר כל שהצחיק, ריגש, הוכיח, תמרן והרטיט לבבות בכל העולם. למה המותג? כי על המוצר צ'ארלי צ'פלין, יחפן חסר כל עם שפה מפוקפק ומקל הליכה עקום, אין הרבה מה להגיד.
-
אפיון אתר: לקבל הרבה יותר, להוציא הרבה פחות
באתרי אינטרנט מעולים אין מקריות - היעילות השיווקית והערך הגבוה על ההשקעה הם תוצאה ישירה של אפיון אתר יסודי.
-
אסטרטגיית מותג
מה עושה את ההבדל בין הצלחה לאורך זמן לבין רגעים רנדומליים של קסם שקשה לשחזר שוב?
-
של מי השורה הזאת: קווים לדמותו של סלוגן
סלוגן. קופירייטינג היא עבודה נרחבת הרבה יותר, אבל אין ספק שאם מדובר על העברת מסרים שיווקיים בצורה קליטה ואפקטיבית – הסלוגן הוא המלך.
-
בדרך למעלה: ה-Elevator Pitch המושלם
הסיטואציה: דלת המעלית נפתחת ומולך מתייצב הלקוח שתמיד רצית לפגוש; האתגר: ב-30 שניות עליך לשכנע אותו שאיתך, הוא הולך להרוויח בגדול; הדרך: ה-Elevator Pitch המושלם.
-
מה למדנו על אפיון שפה
זה היופי בגידול מותגים - אם יודעים להגדיר מה אנחנו מצפים מהם, קל מאוד להבין לאילו כיוונים נכון להוביל אותם.