inspired
הבריף: שיהיה מעניין. התוצאה היא אוסף מחשבות על שפה וקול מותג, אסטרטגיה ושיווק, מיקרו-קופי, סטוריטלינג ולמה אנשים מתנהגים כמו שהם מתנהגים.
-
מסר שיווקי – איך להתאים את התוכן שלכם לכל שלב במשפך המכירות
את המשפט "המסע הוא העיקר, לא היעד" אמר ט.ס. אליוט, ואנחנו מאמינים שאי שם בתחילת המאה ה-20 הוא הגדיר את מה שחשוב באמת בניית מערכת יחסים בין מותגים ולקוחות.
-
לעולם בעקבות המסר: המדריך המלא לכתיבת בריף
לפני שניגשים לעבודה על כל תוצר פרסומי, משילוט חוצות ועד לקמפיין פייסבוק, מתחילים בכתיבת בריף מפורט ומסודר. הבריף מקצר תהליכי עבודה - הוא ממקד, מדייק ומשמש כ"בנק רעיונות" לצוות הקריאייטיב שבונה את הקמפיין.
-
מיקרו-קופי: הדבר הקטן הבא
כמו קרמל מלוח או וולטר ווייט בשובר שורות - מיקרו-קופי טוב יודע ליצור אפקט בכמה צורות וצריך לקחת בחשבון פונקציונאליות, אופי ועניין
-
אסטרטגיית תוכן – המקום שבו מותגים ולקוחות מדברים אחד עם השני
בניין צריך ארכיטקטורה. סרט צריך תסריט. תוכן צריך אסטרטגיה. אם רוצים שהוא יועיל לביזנס, ילמד ויהיה מהנה ללקוח וגם שיוכל להתפתח לתפיסות ולתדמית שהמותג רוצה לאמץ
-
בניית אסטרטגיית מיתוג – 4 מותגים שעושים את זה נכון
לא משנה אם תקראו להם צרכנים, משתמשים או לקוחות, כיום כולם מחפשים את המותגים שידברו אליהם בצורה פשוטה ואותנטית ויעניקו להם ערך מוסף. מותגים שיעמדו בציפיות האלה, יהנו מקהל נאמן ואוהד ובטווח הארוך יצליחו לבדל את עצמם מהתחרות וירוויחו יתרון שיווקי משמעותי. הנה 4 דוגמאות לחברות עם אסטרטגיית מיתוג שמראות איך עושים את זה נכון
-
מילון מונחים במיקרו-קופי
לעשות לוקליזציה ליוזר פרסונה, להוסיף טולטיפ ליד הפלייס הולדר ולתכנן את הג'רני - לא הבנתם מה אנחנו מנסים להגיד? לא נורא, עוד רגע הכל יהיה ברור. אם גם אתם רוצים להבין מה זה המיקרו-קופי הזה שכל הצעירים מדברים עליו לאחרונה, הנה כל המושגים שחשוב להכיר