inspired
הבריף: שיהיה מעניין. התוצאה היא אוסף מחשבות על שפה וקול מותג, אסטרטגיה ושיווק, מיקרו-קופי, סטוריטלינג ולמה אנשים מתנהגים כמו שהם מתנהגים.
-
מילון מונחים במיקרו-קופי
לעשות לוקליזציה ליוזר פרסונה, להוסיף טולטיפ ליד הפלייס הולדר ולתכנן את הג'רני - לא הבנתם מה אנחנו מנסים להגיד? לא נורא, עוד רגע הכל יהיה ברור. אם גם אתם רוצים להבין מה זה המיקרו-קופי הזה שכל הצעירים מדברים עליו לאחרונה, הנה כל המושגים שחשוב להכיר
-
הסלוגן שמתאים לעסק שלך
כל אסטרטגיה יכולה לקבל מספר פרשנויות קריאטיביות ולכן, אחרי שמגבשים את המסר, כדאי לגבש גם את אסטרטגיית הסלוגן.
-
ניתוח שפה: איך Apple מדברת
כשמדברים על הגאונות של אפל חושבים בדרך כלל על חווית השימוש במוצרים שלה: כפתור אחד שעושה הכל, לפטופ שלא עבר ריסטארט בחיים ואפליקציות שנסגרות בתנועה רומנטית. אבל נחשו מה, גם הקופי הוא חלק בלתי נפרד מחוויית המותג שלהם.