inspired
הבריף: שיהיה מעניין. התוצאה היא אוסף מחשבות על שפה וקול מותג, אסטרטגיה ושיווק, מיקרו-קופי, סטוריטלינג ולמה אנשים מתנהגים כמו שהם מתנהגים.
-
הסלוגן שמתאים לעסק שלך
כל אסטרטגיה יכולה לקבל מספר פרשנויות קריאטיביות ולכן, אחרי שמגבשים את המסר, כדאי לגבש גם את אסטרטגיית הסלוגן.
-
ניתוח שפה: איך Apple מדברת
כשמדברים על הגאונות של אפל חושבים בדרך כלל על חווית השימוש במוצרים שלה: כפתור אחד שעושה הכל, לפטופ שלא עבר ריסטארט בחיים ואפליקציות שנסגרות בתנועה רומנטית. אבל נחשו מה, גם הקופי הוא חלק בלתי נפרד מחוויית המותג שלהם.