מניפה של תוכן
טמבור פנו אלינו רגע לפני שינוי אסטרטגי משמעותי כדי לדייק את השיחה שלהם עם הקהל הרחב בנושאי השראה, חוויה ועיצוב הבית. במקום שבו גם מותגי-על שואלים את עצמם איך לשלב בין נכסיות ומובילות לבין רלוונטיות ושיחה שעוצרת אנשים ומשאירה עליהם אימפקט רגשי הפתרון היה באפיון דמות ויצירת קופי לאורך כל מסעות הלקוח והממשקים עם הלקוחות.
ארכיטקטורת תוכן לשינוי שיחת המותג. בכל שינוי מותגי, עקביות תפיסות והמסרים חשובה, ואת זה גם טמבור הבינו היטבה. הביצוע בפועל כלל הקמת כלים ונושאי תוכן, תקשור רצוף ושוטף עם כל קהלי היעד.
3 אתרים ופרסונה אחת
אחרי שאפיינו את השפה והפכנו אותה ליותר אישית, הגיע הזמן להתחיל לכתוב את האתר. בעצם, ארבעה אתרים. טמבור בחרו להרחיב את המניפה שלהם עם פנייה לבעלי מקצוע, תעשיות, מעצבים ולקוחות פרטיים. האתגר שלנו היה לשמור על השפה והפרסונה החדשה של טמבור ולדאוג שהיא תהיה אחידה לכל קהל יעד. שלא משנה מי קורא, כל אחד ירגיש שטמבור מתאימה בדיוק למה שהוא צריך ושהיא השותפה שלו לדרך.
לדפדף בין השראה ליציאה. עיצוב והשראה לבית קיבלו ביטויי גם בפרוייקטים מיוחדים וערוצי תוכן ייעודים כמו "צבע השנה", מגזיני השראה וקטלוגים שחוזים טרנדים ומתכתבים עם מגמות (ומגפות) עולמיות.